EESTI LAEVAOMANIKE LIIDUST

Eesti Laevaomanike Liit taastati 1993. aastal pärast Eesti taasiseseisvumist. Tänaseks on organisatsioonis 11 liiget, sealhulgas Eesti Mereakadeemia ja mereõigusele spetsialiseerunud advokaadibüroo. Ligikaudu 75-80% Eesti merendussektori tuludest ja tööhõivest katavad Eesti Laevaomanike Liidu liikmed, kusjuures neis saab otseselt või kaudselt tööd kokku ligi 10 000 inimest.

Alates 2004. aastast on organisatsioon Euroopa Laevaomanike Assotsiatsiooni liige, esindades rahvuslikke huve mitmetes selle struktuurides ja töörühmades.

Shipowners

PRIORITEEDID

Eesti Laevaomanike Liit on organisatsioon merendusettevõtetele, mille osa või kogu laevastik seilab Eesti lipu all või mis tegutsevad merenduses ning investeerivad valdkonna kõrge professionaalsuse ning tugeva konkurentsivõime arendamisse ja hoidmisse.

Konkurentsivõime

Eestil on hea stardipositsioon saamaks kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistide ning jätkusuutliku laevastiku ja tegevuse toel oluliseks tegijaks Euroopas ja ülemaailmses merenduses. Antud positsioon on meie igapäevase töö suuremaks eesmärgiks.

Looduskeskkond ja jätkusuutlikkus

Keskkonnasäästlik ja säästev tegutsemisviis on ja jääb alati Eesti merenduse lahutamatuks osaks. Organisatsiooni eesmärk on tutvustada Eesti laevaomanikele ja operaatoritele uuenduslikke lähenemisviise ja tehnoloogiaid.

Tööjõuturg ja oskusteave

Organisatsioon juhib Eesti haridussüsteemis valdkonna kompetentside arendamist ja vajalikku ümberkujundamist tihedas koostöös õppeasutustega. Selle eesmärk on tagada merenduse tööturu õiglane ja konkurentsivõimeline olemus Eestis.

VÄRSKEMAD UUDISED

UUDISNÄDAL ⟩ Nädala tippsündmuste ülevaade

02.12 2023
Postimehe toimetuste kokkuvõte nädala tähtsamatest uudistest. Vaata lähemalt

Riia kaubanduskeskus pidi suure lumesaju tõttu uksed sulgema

02.12 2023
Riias paiknev kaubanduskeskus Mols jäi täna külastajatele suletuks, sest Lätis viimastel päevadel maha sadanud suur kogus lund muutis hoones viibimise ohtlikuks. Vaata lähemalt

Ministeerium: Eesti range immigratsioonipoliitika ei vasta tööjõuturu ootusele

02.12 2023
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) majanduse ja innovatsiooni asekantsleri Sandra Särava sõnul ei vasta Eesti riigi immigratsioonipoliitika enam praegusele tööjõuturu ootusele. Vaata lähemalt

Enne elektrilise mopeedi tellimist veendu selle nõuetelevastavuses

30.11 2023
Transpordiamet on e-poodides ja kauplustes müüdavaid elektrilisi sõidukeid kontrollides sageli tuvastanud, et need ei vasta nõuetele ning need tuleb müügist eemaldada. Vaata lähemalt

Transpordiamet: hilisõhtul algav lumesadu ja tuisk muudavad teeolud taas keeruliseks

29.11 2023
Täna õhtul Kagu-Eestist algav lumesadu laieneb öösel üle Eesti ning tugevnev kirdetuul toob kaasa tuisu. Öösel on lumesadu ja tuisk tugevam Lõuna-Eestis, hommikul ka Lääne ja Põhja-Eestis. Vaata lähemalt

Transpordiamet: hilisõhtul algav lumesadu ja tuisk muudavad teeolud taas keeruliseks

29.11 2023
Täna õhtul Kagu-Eestist algav lumesadu laieneb öösel üle Eesti ning tugevnev kirdetuul toob kaasa tuisu. Öösel on lumesadu ja tuisk tugevam Lõuna-Eestis, hommikul ka Lääne ja Põhja-Eestis. Vaata lähemalt

Meretund 02-12-2023

02.12 2023

Meretund: Nutipoid, suurprojekt Merehunt ja jäämurdja Botnica töö Kanada Arktikas

25.11 2023
"Meretunnis" on seekord pikemalt juttu nutipoidest ning nendega seotud projektist Merehunt, mille tarbeks eraldas Riigikantselei 1,35 miljonit eurot. Sõna saavad kliimaministeeriumi meremajanduse osakonna juhataja Jaak Viilipus, meresüsteeme arendava ettevõtte Flydog Marine asutaja ja tegevjuht Andri Laidre, nutipoidele sensoreid loova ja tootva ettevõtte Laser Diagnostic Instruments labori juht Edgar Kelman, WiseParkeri tegevjuht ja üks asutajatest Valdur Kaldvee ning Tallinna Tehnikaülikooli meresüsteemide instituudi direktor Rivo Uiboupin. "Meretunni" lõpuosas kõneleb jäämurdja Botnica kapten Siim Sokk oma kuuendast tööperioodist Põhja-Kanadas. Saatejuht on Vallo Kelmsaar. Vaata lähemalt

Meretund: Laevaühendused Eesti saartega

18.11 2023
"Meretund" keskendub seekord laevaühendustele Eesti saartega. Juttu tuleb parvlaevaga Amalie juhtunust ja väikesaarte varustamise kitsaskohtadest, samuti uuest rahvusvahelisest hankest veoteenuse osutaja leidmiseks Virtsu-Kuivastu ja Rohuküla-Heltermaa parvlaevaliinidele. Kõnelevad Tallinna Sadama tütarfirma TS Laevad juhatuse esimees Indrek Randveer ja Kihnu Veeteede juht Jaak Kaabel. Saatejuht on Vallo Kelmsaar. Vaata lähemalt
Kui teil on küsimusi või soovite meie organisatsiooni kohta rohkem infot, palun võtke meiega ühendust.
VÕTAN ÜHENDUST