EESTI LAEVAOMANIKE LIIDUST

Eesti Laevaomanike Liit taastati 1993. aastal pärast Eesti taasiseseisvumist. Tänaseks on organisatsioonis 11 liiget, sealhulgas Eesti Mereakadeemia ja mereõigusele spetsialiseerunud advokaadibüroo. Ligikaudu 75-80% Eesti merendussektori tuludest ja tööhõivest katavad Eesti Laevaomanike Liidu liikmed, kusjuures neis saab otseselt või kaudselt tööd kokku ligi 10 000 inimest.

Alates 2004. aastast on organisatsioon Euroopa Laevaomanike Assotsiatsiooni liige, esindades rahvuslikke huve mitmetes selle struktuurides ja töörühmades.

Shipowners

PRIORITEEDID

Eesti Laevaomanike Liit on organisatsioon merendusettevõtetele, mille osa või kogu laevastik seilab Eesti lipu all või mis tegutsevad merenduses ning investeerivad valdkonna kõrge professionaalsuse ning tugeva konkurentsivõime arendamisse ja hoidmisse.

Konkurentsivõime

Eestil on hea stardipositsioon saamaks kõrgelt kvalifitseeritud spetsialistide ning jätkusuutliku laevastiku ja tegevuse toel oluliseks tegijaks Euroopas ja ülemaailmses merenduses. Antud positsioon on meie igapäevase töö suuremaks eesmärgiks.

Looduskeskkond ja jätkusuutlikkus

Keskkonnasäästlik ja säästev tegutsemisviis on ja jääb alati Eesti merenduse lahutamatuks osaks. Organisatsiooni eesmärk on tutvustada Eesti laevaomanikele ja operaatoritele uuenduslikke lähenemisviise ja tehnoloogiaid.

Tööjõuturg ja oskusteave

Organisatsioon juhib Eesti haridussüsteemis valdkonna kompetentside arendamist ja vajalikku ümberkujundamist tihedas koostöös õppeasutustega. Selle eesmärk on tagada merenduse tööturu õiglane ja konkurentsivõimeline olemus Eestis.

VÄRSKEMAD UUDISED

Tallinna börs on valdavalt sendiaktsiate börs

18.04 2024
Tallinki investorsuhete juht Harri Hanschmidt on kurtnud, et institutsionaalsed investorid (investeerimisfondid, pensionifondid, investeerimispangad ja -ettevõtted jne) nende ettevõtte vastu huvi ei tunne. Vaata lähemalt

Kreeka randades hakkavad kehtima uued reeglid

18.04 2024
Kreeka randades hakkavad kehtima uued reeglid – nimelt lubab uus määrus randu lamamistoolide ja päikesevarjudega katta vaid kuni 30 protsendi ulatuses. Vaata lähemalt

TS Laevad saadab Regula puhkusele

18.04 2024
TS Laevad tahab enam kui pool sajandit vana Regula saata paari aasta pärast vanaduspuhkusele, sest peab selle uuenduskuuri liiga kulukaks. Vaata lähemalt

Paikuse–Tammuru lõigu km 0,0–5,79 põhiprojekti eskiisprojekti avalikustamine

18.04 2024
Transpordiamet teatab riigitee nr 19277 Paikuse–Tammuru km 0,0–5,79 lõigu põhiprojekti eskiisprojekti avalikustamisest.
Vaata lähemalt

Tallinna–Rapla–Türi maantee keskpiire asendatakse kummipostidega

17.04 2024
Transpordiamet otsustas mitte jätkata Tallinna–Rapla–Türi maantee km-l 17,6–21 paigaldatud keskpiirde katseprojektiga ja piirde eemaldada. Samas võtame kasutusele meetmeid, et teelõik liiklejatele oleks ohutu ja seetõttu paigaldame keskpiirde asemel painduvad püsttähised ehk kummipostid.

Vaata lähemalt

Transpordiamet muutis sadamaregistri e-teenuste kasutamise mugavamaks

16.04 2024
Projekti eesmärk oli uuendada sadamaregistrit, pakkudes klientidele kiiremaid ja mugavamaid sadamatega seotud teenuseid. Lisaks täiendati infosüsteemi, et infovahetus sadama ja riigi vahel toimuks ühe infokanali kaudu. Vaata lähemalt

Meretund: Mis muutub suursaarte parvlaevadel uuel lepinguperioodil, mida sisaldab uus merereisiraamat ja milliseid fotosid saab näha Paksus Margareetas avatud näitusel

13.04 2024
TS Laevad võitis riigihanke ning jätkab parvlaevateenuse osutamist mandri ja suursaarte vahelistel liinidel ka aastatel 2026-2033. Juhatuse esimees Indrek Randveer räägib, millised on ettevõtte kohustused uuel lepinguperioodil ja mida firma veel plaanib. Maris Pruuli reisiraamatust mootorpurjeka Admiral Bellingshausen mereretkest läbi Loodeväila kõnelevad nii raamatu autor kui ka reisi korraldaja Tiit Pruuli. Samuti vahendab Meretund Andres Söödi 90.sünnipäeva puhul avatud fotonäituse avamisel kõneldut. Saatejuht on Vallo Kelmsaar. Vaata lähemalt

Meretund: Jäälootsi tööst ja võimalusest osaleda rahvusvahelisel noorte purjeõpperegatil

06.04 2024
Kuigi talvisel Läänemerel liikuvad laevad ei pea jäälootsi pardale võtma, on huvi selle teenuse vastu kasvamas. Ettevõtte NordCrewing juht Martti Muttik räägib, miks jäälootsi tellitakse ja millist abi ta laevajuhile saab pakkuda. Meretunnis tuleb juttu ka suvel Läänemerel toimuvast rahvusvahelisest noorte purjeõpperegatist, sest Tallinn avas uue taotlusvooru linna toetustele regatil osalemiseks. Sellest kõneleb purjeõppeseltsi STA Estonia juhatuse liige Madis Rallmann. Saatejuht on Vallo Kelmsaar. Vaata lähemalt

Meretund 30-03-2024

30.03 2024
Kui teil on küsimusi või soovite meie organisatsiooni kohta rohkem infot, palun võtke meiega ühendust.
VÕTAN ÜHENDUST